dimecres, 3 de desembre del 2014

Restaurant Platja Ca la Nuri

Volíem sopar peix, vora la platja, a Barcelona, i bé. Des que vam conèixer Terra Ca la Nuri, que teníem l'ull posat en Platja Ca la Nuri. Doncs cap a allà hi vam fer cap. I va ser una bona decisió.

Primer: vam compartir el Pop amb patata confitada. Molt tendre i força bo. La ració, això sí, potser un pèl justa. Però va obrir bé un sopar, que sempre ens va bé que sigui mínimament lleuger.



Plats principals:

- Tonyina a la nostra manera. Una tonyina tot just marcada a la planxa, tal com jo la vaig demanar, ben poc feta. Estava francament excel·lent: producte fresc i ben tractat a la cuina, sobre una confitura de tomàquet que acompanyava encertadament.




- Suquet de rap i cigales. També molt bo, tant en cocció com el gust del suquet, força concentrat i potent.




Per beure:

Copa de vi blanc Herència Altés. Un 100% Garnatxa blanca (D.O. Terra Alta) que em va agradar força. Un blanc amb cos i amb un cert aroma floral.

Copa de cava MO. També va agradar però sense res a destacar en particular.


Tot plegat, en una sala agradable i amb poca gent, ben atesos, tranquils i per 32 euros amb el descompte especial de la Revista Cuina.



Salut!

(26 de novembre de 2014)

4 comentaris:

  1. Mira que el Ca la Nuri, fa temps que el porto a la llista i mai he estat... :(

    Fa no massa vaig dir "avui si"... I amb la mala pata que era el dia de festa setmanal que el fan un dia feiner...

    Però prometo aconseguir-ho... :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja diuen que el bo es fa esperar... jo crec que no et decebrà pas. Si no, ja diràs el què!

      Elimina
  2. Jo ara fa molt de temps (i quan dic molt, poden ser deu anys perfectament o més...) que no hi vaig. Abans era dels valors segurs, però amb l'oferta que hi ha per la zona avui en dia, no posaria la mà al foc...

    I això de que des de fa uns quants anys sigui dels que sempre estan a totes les promocions, fa que pensar.

    Però amb el descompte, queda realment bé de preu (si la cuina s'ho val).

    Salutacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja hem comentat alguna vegada el tema de les promocions: de vegades bé, moltes d'altres malament... per sort, aquest per mi se situa dins del primer grup.
      Salut!

      Elimina