dijous, 9 de gener del 2020

Coulant de patata amb nucli d'ou, bolets i albergínia

Més que una recepta, en aquest cas es tracta més aviat d'una idea, que vaig improvisar a partir d'uns ingredients o elaboracions que tenia ja preparats per separat, i que vaig pensar que seria bona idea d'ajuntar, sense saber encara de quina manera.



Com ho vaig fer? Vaig agafar un cercle petit, de ració, on hi hagués prou espai per encabir puré de patata, que vaig estrendre per la base i per les parets del motlle.

Aleshores, fent una mica d'espai dins, hi vaig posar una albergínia i uns bolets que tenia ja saltejats i, ja pràcticament per sobre de tot, l'ou cuit a baixa temperatura (a 65º durant 30 minuts).

Només quedava emplatar...



i fer la prova del coulant (superada!).



Estava boníssim, però segurament la presentació, l'emplatat... el podríem millorar, seguirem intentant-ho. Si més no, el concepte de partida podria ser aquest.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada